Thursday, July 5, 2012

TraUMa ciNtA

Terkadang manusia suka dengan istilah CINTA..tapi apakah CINTA sebenarnya...cuma hati yang boleh menceritakan segala2nya...

Kenapa aku menyatakan TRAUMA CINTA..kerana setiap manusia yg melalui kisah CINTA dalam hidupnya tidak sama di antara satu sama lain..setujukah dgn pernyataan ini..?

CINTA yg pastinya dan yang kekal abadi adalah hanya kepada ALLAH s.w.t...selain drpdnya perlulah berlandaskn ajarannya...mungkin benar rmai yg tersalah langkah hanya krn sbuah CINTA yang berlaku di antara sesama makhluknya.

Laluan CINTA sesama manusia ini dan kisah yg dilalui oleh seseorg pn x sama kerana setengah dari mereka menjalani kehidupan dengan mudah sekali dari segi percintaan..terkadang kecundang di pertengahan & x krg juga yang bahagia di permulaan dan kecewa di akhirnya. Itu semua dugaan dalam kehidupan.

Zaman yg serba canggih ini tidak krg yang mengambil jalan singkat utk melarikan diri dr kehidupan b'masalah hanya kerana takut akan mengalami kekecewaan dgn membunuh diri..sesungguhnya perkara itu dilaknat ALLAH s.w.t. Nauzubillah... Sampai di sini dulu..semoga berjumpa di masa yg lain.



No comments:

Post a Comment